1. Hur handlar man hos agnetasallehanda.se
 Leta reda på varan du vill ha (via menyerna på högra sidan) och tryck på  ”Lägg i varukorgen”-knappen.
Varan läggs då i köpkorg som finns uppe till höger på skärmen.
När du handlat klart trycker du på länken ”Tilll kassa” och följer instruktionerna.
 2. Kan man ta bort varor ur köpkorgen
Det finns en ”Ta bort” knapp i shoppingläget.
Det går också bra att redigera sin varukorg vid kassan.
3. Vem får handla av oss
Är beställaren under 18 år skall målsmans tillstånd inhämtas av beställaren innan köpet genomföres.
Beställning som göres i annan persons namn utan dennes medgivande,
eller på annat sätt som medför att agnetasallehanda.se lider ekonomisk eller annan skada polisanmäles.
Vid ej utlöst försändelse debiteras 10% av varornas försäljningsvärde,
minsta belopp är  dock 300 kr för ej utlöst försändelse. Detta gäller inom Sverige.
Tidpunkt och ditt IP-nummer loggas in vid all beställning.
Vi polisanmäler fejkade beställningar.
Dessutom säljes vår fordran till vårt anlitade faktureringsbolag.
4. Produkten hamnar inte i köpkorgen
Köpkorgen innehåller inga varor, trots att jag har gjort som jag skall.
I nästan 100% av ovanstående fall så är webläsaren inställd på att inte ta/acceptera cookies.
När den är korrekt inställd måste ofta webläsaren startas om.
5. Varför försvinner innehållet i köpkorgen
Varje gång du stänger din webläsare rensas innehållet i din köpkorg.
Det är för din egen säkerhet, så att dina inköp hos agnetasallehanda.se inte kan ses av någon annan.
6. Kan jag beställa via telefon
Ja, du kan ringa direkt till AgnetasAllehanda.se
på telefon  070-511 63 37 under dagtid kl 10.00 – 17.00
7. Jag vill göra en varuretur
Om du har någon anmärkning på leveransen, kontakta oss först, så tar vi hand om saken.
Full returrätt gäller vid retur inom 8 dagar och med obruten förpackning.
Dock tas en avgift för utlägg av postförskottsavgift och portokostnader.
Returen gäller endast för varorna som beställts och lösts ut.
OBSERVERA DETTA – Undantag gäller för Tennarmband, Hundhalsband och DVD:n.
Där gäller ej returrätt. Detta p.g.a. missbruk från kunder.
8.Vilka betalningsmedel gäller
Ni betalar mot postförskott, du ser den exakta summan innan du skickar iväg din beställning.
ATT TÄNKA PÅ – – Liggetiden för postförskott är endast 14 dagar enligt postens praxis.
Vid all Utlandsbeställning gäller endast förskottsbetalning innan varorna sändes.
9. Jag har inte fått någon orderbekräftelse -vad är fel
Du skrev antagligen in fel email-adress. Skicka ett email till  support@agnetasallehanda.se
om du är osäker på om vi har fått din beställning eller ej.
10. Hur stora är fraktkostnaderna
Gäller i Sverige.
All försäljning inom Sverige är mot postförskott 91kr samt frakt 29kr. Totalt 120kr
Gäller inom EU.
Vi mailar totala beloppet och inväntar ert svar innan varorna skickas.
Gäller utanför EU.
Vi mailar för den exakta fraktkostnaden, och inväntar ert svar innan varorna skickas.
11. Hur levereras varorna
Via post. Varorna hämtas ut från ditt lokala postkontor/postombud.
12. Hur är varorna förpackade
Varorna är mycket omsorgsfullt förpackade. Det går inte att se vad paketet innehåller utifrån.
13. Minsta beställningen
Minsta beställningen är 200kr, men det gäller inte färdiga armband, där kan summan vara lägre.
Frakt och postförskottsavgift tillkommer med 120 kr vid varje order.
Order under 200kr makuleras automatiskt, men vid beställning av  färdiga tennarmband finns inget minsta belopp.
 14. Jag vill inte lämna ut några personuppgifter
För att kunna handla hos oss måste du uppge namn, adress och email-adress.
Din adress behöver vi givetvis för att kunna skicka varorna till dig.
Din email-adress behöver vi för att kunna kontakta dig om det är några oklarheter med din beställning,
och för att skicka ut en orderbekräftelse till dig.
Vi kommer INTE att lämna ut dina personuppgifter till någon annan.
15. Kontakta kundtjänst
De bästa sätten att kontakta oss är antingen genom email  support@agnetasallehanda.se
eller genom att ringa 070-511 63 37 under dagtid kl 10.00 – 17.00